Kendime Notlar

   

             Bölüm I                                                                                                          03.12.2021


  Uzun yıllar yolumu aradım durdum. Herkesi dinledim, düşündüm. Ölçüp tarttım. Kimsenin dediÄŸi olamadım. Her geçen anda ve her ilerleyiÅŸimde daha da derinlere daldım.
   Tabii bir türlü yolu bulamadım. Hep kendime sınırlar ve kurallar koydum.
Çok uğraştım, çok yoruldum. Bu süreçte kaybetmekten çok korktum; sınırları aşmaktan.

  Yolumu kendi doÄŸrularımda bulacağıma inandım. DoÄŸrunun ne anlama geldiÄŸini bilmeden yaptım bunu.    Yine kayboldum. Yine yoruldum... Çok yoruldum.
  Düşüyor gibiydim. Düştüm.
  Batıyor gibiydim. Battım.
  CiÄŸerlerindeki tüm havayı bıraktığında denize batar gibi...

  Sonunda kendime çizdiÄŸim sınırları kırdım attım.
  Karanlık her yandan sardı. Dibe ulaÅŸtım.
  Karanlık ruhuma karıştı, ruhum da karanlığa.
  Kayboldum.
  Sonunda uyandım, hissettim ve anladım.
  
  Anladım; yolunu bulmak için önce kaybolman gerekiyormuÅŸ.